CXCloud levert klantenservice vanuit de cloud

Geen reacties
Tags:
Posted 22 jan 2015 in nieuws

CXCloud heeft op de Webwinkel Vakdagen een klantcontact software oplossing uit de cloud gelanceerd.

Die oplossing is gebaseerd op pay-as-you-go. Veel bestaande klantcontact oplossingen hebben volgens het bedrijf hooguit een ‘cloudsausje’: je betaalt weliswaar naar gebruik, maar krijgt beperkte functionaliteit of er is geen locatie-onafhankelijke beschikbaarheid.

Soms worden contactcenters geconfronteerd met investeringen in servers of bijkomende kosten voor telefonieverbindingen, onderhoud, upgrades en monitoring.

Het technisch beheer van CXCloud wordt verzorgd door CXCloud zelf. Wel is een integratie met bestaande CRM-oplossingen  mogelijk. De dienst leent zich verder ook voor het flexibel uitbreiden van de serviceafdeling met thuiswerkplekken.

Het op Schiphol gevestigde CXCloud is een dochteronderneming van de Customer Interaction Grou, gespecialiseerd in klant contact-software in Europa.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment