Roos van Vugt stapt op bij Social Embassy

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 03 dec 2014 in nieuws

Mediastrateeg Roos van Vught begint haar eigen onderneming Merkwerker en stapt daarom op bij Social Embassy als senior strategist.

Roos van Vugt werkte de laatste 2,5 jaar bij Social Embassy als adviseur van onder meer Rabobank, KPMG, Wolters Kluwer, DELA en Dove.

‘Ik vind de ontwikkelingen rondom het gebied van employed media en brand advocates super boeiend, maar niet alleen voor grote merken of corporate organisaties. Ik wil ook graag kleinere organisaties hiermee verder helpen’, laat ze aan Adformatie weten.

Van Vugt werkte geruime tijd voor Deloitte Nederland en daarvoor enkele jaren voor Monsterboard en T-Mobile.

Social Embassy wordt klant van Merkwerker. Op de site van het nieuwe bedrijf staat te lezen: ‘De essentie van een social business is dat medewerkers en ondernemers social media zelf omarmen en inzetten, vanuit hun kracht als individu. Van medewerkers merkwerkers maken. Dat gaat niet alleen om vaardigheden maar ook om vertrouwen. Medewerkers die zichzelf laten zien bij het aangaan van online verbindingen kunnen offline impact maken. Alleen zo kan social media silo’s in de organisatie doorbreken en informatie door de organisatie laten stromen.’



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment