Usabilla nu ook voor e-mails en mobiel

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 29 nov 2014 in nieuws

Usabilla is bekend als praktische tool voor continue feedback op de gebruikersvriendelijkheid van websites. Nu is er ook een tool voor e-mails: “Standaard weet je de opening en click rates, maar wat vinden je ontvangers nou echt van je e-mail? Wij zorgen voor een emotional rating”, vertelt CEO Marc van Agteren.

“Het werkt met een HTML widget op alle bulk e-mailsystemen. Gebruikers krijgen de optie om feedback te geven met een schaal die oploopt van een sad smiley tot een hartje.” Kun je er ook de Net Promotor Score mee meten? “Die schaal is onderdeel van een feedbackformulier die je naar eigen inzicht kunt opzetten, dus ook met de NPS-vraag”, antwoordt van Agteren.

Native experience voor mobiel
“Voor 2015 bouwen we verder aan mobiel. Onze oplossingen passen al prima in mobile apps. Maar waar we heen willen is een native experience: dat je voor het feedbackformulier binnen je app omgeving blijft.” De feedbacktool kan ook actief worden ingezet: “Wanneer een persoon de site bezoekt, kan op basis van vooraf gedefinieerde targetting rules de feedbacktool worden getoond. Geen screen ad, dat is behoorlijk ‘in your face’, maar aan de zijkant. Heb je bijvoorbeeld een nieuwe sectie op je website gereleased waar je specifiek feedback over wil ontvangen, dan kun je targetten op alleen die nieuwe URL, nieuwe bezoekers en bezoekers die minimaal drie pagina’s hebben bezocht.”



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment