Hippe wielermerk Rapha op Emerce eFashion

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 23 apr 2014 in nieuws

Het hippe wielermerk Rapha noteerde vorig jaar een online omzet stijging van ruim vijftig procent. Rapha valt op door de extreme focus op kwaliteit en design. Het merk heeft zich in razendsnel tempo weten op te bouwen van nichespeler naar sponsor van de meest succesvolle wielerploeg Team Sky. CMO Slate Olson van Rapha is aanwezig op Emerce eFashion, op 13 mei in Amsterdam.

Olson vertelt hoe offline activiteiten als het magazine Soigneur, eigen wielertochten en reizen, films, en als wielercafé ingerichte pop-up stores, het afgelopen jaar hebben bijgedragen aan de flinke online omzet stijging.

Op Emerce eFashion14 zijn ook andere grote merken vertegenwoordigd: Esther Vrolijk namens de Bijenkorf, Rachelle Hensgens namens Femmefab, Boris Surya namens Monolith en Jaap Kooij namens Marlies Dekkers.

Het programma voor eFashion is hier te vinden. Aanmelden kan via deze link.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment