Emakina wint mondiale pitch Unilever

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 07 apr 2014 in nieuws

Internetbureau Emakina uit Rotterdam wordt de digitale stategische partner voor Unilever Food Solutions wereldwijd. Dat omvat het optuigen van digitale kanalen naar professionals in de Food-markt in zestig landen.

Zojuist maakte het bureau bekend dat het de opdracht gegund is gekregen. Concreet gaat het om de strategie, een digitaal en een creatief plan, instrumenten en procedures, analytics, CRM-advies, een ‘re-launch’ van de website en mobiele ontwikkelingen.

“Het team zal de wereldwijde aangepaste online toegang beheren en de coaching voor alle markten. Zo beoogt het project een internationaal gestroomlijnde maar ook echt gelokaliseerde aanwezigheid op het web te realiseren.”

Unilever Food Solutions is een b2b-tak van de multinational die zich richt op chef-koks in de horeca, catering, zorg, versspecialist en lunchroom.

Unilever lijkt veel belang te hechten aan de CRM-kennis van Emakina. Emakina’s Geert Rietbergen: “We zullen de CRM-gedreven ervaring voor hun stakeholders verder uitbouwen tot een intense relatie.”



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment