10 tips voor het effectief meten van social media


Nagenoeg iedereen is het er over eens dat vrijwel ieder bedrijf de kracht van sociale media kan gebruiken, over de manier waarop deze inzet gemeten wordt verschillen de meningen. Dit komt doordat sociale media voor sommige bedrijven nog steeds redelijk nieuw is. Maar iedere directeur of manager moet wel kunnen rechtvaardigen hoe tijd en middelen worden ingezet voor sociale media.

Hoe je ook de toepassing van ‘social’ gaat meten, je zult om belangrijke inzichten te krijgen de kracht van meettools moeten combineren met menselijk inzicht. Het is daarbij belangrijk om een duidelijk doel te stellen voordat je begint met meten. Tien tips van redacteur en marketeer Coen Koppen in Emerce die daarbij kunnen helpen.

Lees het volledige bericht op Emerce »

One thought on “10 tips voor het effectief meten van social media

  1. Hallo Ger,

    Je mag volgens de copyrightwetgeving geen hele artikelen overnemen zonder toestemming van de auteur. Zou jou willen vragen om het artikel samen te vatten tot max 2-3 alinea’s.

    Groet,
    Coen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.