WhizPR en Clipit bieden klanten inzicht in ontwikkelingen rond merk of thema

Geen reacties
Tags: , , , , ,
Posted 17 jan 2020 in nieuws

PR- en digital marketingbureau voor technologie- en lifestylemerken WhizPR lanceert met Clipit het Whizpr Realtime Brand Dashboard. Het geeft real time inzicht geeft in de ontwikkelingen van een merk of thema in online en printmedia.

Veel organisaties gebruiken meerdere tools en bronnen om te monitoren wat er over hun merk wordt gezegd. Dit levert volgens de beide bedrijven een onoverzichtelijk geheel op. Daarnaast is het een tijdrovend proces en kan er daardoor vaak niet tijdig op ontwikkelingen worden gereageerd of zijn trends en rapportages niet snel inzichtelijk te maken voor het management.

Whizpr maakt gebruik van de grote hoeveelheid data die Clipit verzamelt. Het gaat daarbij om data uit duizenden Nederlandstalige nieuwsbronnen en miljoenen social media-posts van platformen zoals Twitter en Facebook. Data over vooraf ingestelde zoektermen zoals een merknaam, thema of wellicht de naam van een persoon of product wordt direct doorgezet naar het Realtime Brand Dashboard.

Het Whizpr Realtime Brand Dashboard is per direct in te zetten voor bestaande klanten van Whizpr, zusterbedrijf Deepr en voor andere organisaties die behoefte hebben aan realtime inzicht in hun merk en heldere duiding daarbij.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment