Consumenten én vakexperts bepalen winnaars Shopping Awards 2020

Geen reacties
Tags: ,
Posted 17 jan 2020 in nieuws

In de nieuwe opzet van 2020 worden de winnaars van de Shopping Awards bepaald volgens het Songfestival model en het Wisdom of the Crowd principe.

Totstandkoming uitslag

Consumenten kunnen in de maand februari stemmen op webwinkels én zij worden gevraagd webwinkels met een cijfer te beoordelen. De stemmen en de beoordelingen van consumenten bepalen voor de helft wie de Shopping Awards in tien categorieën gaan winnen.

Shopping Awards vakexperts bepalen voor de andere helft wie de winnaars worden van de Shopping Awards. Zij worden in februari gevraagd om online aan de hand van vijf vragen, vijf webwinkels te beoordelen in vijf verschillende categorieën.

Doel

Doel van de vernieuwing is de Shopping Awards via het Songfestival model en Wisdom of the Crowd principe transparanter, eerlijker en daarmee beter te maken, waardoor de Shopping Awards voor iedereen toegankelijk zijn en iedere webwinkel een faire kans heeft om een Shopping Award te winnen. The VOTE Company, bekend van bekende nationale award verkiezingen zoals de Musical Awards en de Zoover Awards , begeleidt de Stichting Shopping Awards in deze doelstelling.

Waarom meedoen?

Natuurlijk doe je mee om te winnen! Daarnaast krijg je na afloop van de awards een gratis rapport waarmee je ziet wat jouw scores (zowel van consumenten als vakexperts) zijn ten opzichte van de benchmark. Bekijk hier alle redenen waarom je jouw organisatie absoluut moet schrijven!

Iedereen kan meedoen

Niets staat webwinkels daarmee in de weg om mee te doen en je webwinkel te laten beoordelen door consumenten en door vakexperts in de maand februari.  Doe mee en wellicht word je begin maart genomineerd en sta je op 26 maart op het podium tijdens het Shopping Awards gala in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee!

Inschrijven kan nog maar tot 31 januari 2020



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment