Fabian Stenger (Slashlead): ‘E-mailmarketing, maar dan simpel’

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 10 sep 2019 in nieuws

Bedrijven die beschikken over emailadressen van hun klanten zouden daar veel meer mee kunnen doen. ‘Ondernemers richten vaak tachtig procent van hun tijd op nieuwe klanten, maar de omzet komt van de bestaande klanten. Door die veel meer aandacht te geven en de email die je uitstuurt relevant en herkenbaar te maken krijg je een hele compacte flow van e-mailmarketing’, aldus Fabian Stenger van Slashlead. Het bedrijf biedt een platform voor e-mailmarketing gericht op de MKB-er.

Stenger is ook CEO van Araneum. Dat bedrijf biedt online marketingcampagnes op maat voor grote bedrijven. Met succes. Shell, Nuon, de ANWB, Canon en de Europese Centrale bank zijn klant. Tijd dus voor een SAAS oplossing: hoog volume, lage prijs, maar wel super schaalbaar.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment