Sterren op het podium bij Emerce Update: YouTube

Geen reacties
Tags: , , , ,
Posted 10 sep 2019 in nieuws

Er is geen betere manier om te leren werken met influencers dan naar hen te luisteren en met hen te spreken. Op donderdag 19 september gaat de Emerce Update over YouTube en geven enkele van de grootste YouTubers acte de présence.

In de sessie ‘Hoe makers merken werden‘ geven Marit Brugman van Haegens Media, Don de Jong en Roy Beszelsen (Royalistiq) hun perspectief op de mediawereld. Hoe werken zij, hoe werden zij een merk op zich en hoe werken ze wel en niet samen met bedrijven voor reclamedoeleinden. Opgeteld heeft dit drietal meer dan drie miljoen abonnees op YouTube.

Het panel waaraan ze deelnemen is het einde van een dag die bol staat van inzichten rondom online video en YouTube in het bijzonder.

Het programma brengt thema’s als ranking en algoritmes naar voren, per definitie voer voor discussie, maar ook de wat laagdrempeliger vraag hoe je een YouTube-kanaal moeten beginnen als merk.

En Frank de Wit van EndemolShine en Jeroen Koopman van Newbe brengen juist kennis mee over hoe te opereren in een multimediaal landschap. Een landschap waarin YouTube, televisie en bioscoop als een geregisseerd geheel worden ingezet, nationaal en internationaal.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment