House of Einstein begint B2B-label Gustein

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 12 jul 2019 in nieuws

Shoppingdienst House of Einstein begint een apart label om zijn zelfontwikkelde e-commerceplatform B2B SaaS in de markt te zetten. WE Fashion, bijvoorbeeld, gaat de personal shopping-dienst groot uitrollen.

Onder de naam Gustein opent House of Einstein een nieuw bedrijf om zijn zakelijke activiteiten op te tuigen. Oprichter Mei Ling Tan vertelt dat tegen deze uitgave.

“We werken nu ook voor PME Legend en Scotch & Soda en praten met diverse andere internationale partijen die ook personal shopping op schaal willen gaan aanbieden.”

Deze bedrijven kunnen dan via hun webshop gepersonaliseerde dozen met kleding bieden aan hun klanten. Belangstellende klanten doen bij het eerste contact nadat ze zich online aanmeldden een telefonische intake. Op basis daarvan stelt een personal shopper een smaakprofiel vast. Die vormt de basis voor de inhoud van de eerste kledingdoos. De ontvanger betaalt enkel de kleding die hij uiteindelijk houdt.

Eind 2018 deed WE Fashion hiermee een proef. Dat bedrijf besluit nu om de pilot om te zetten in een product waar al zijn klanten gebruik van kunnen maken. Dat gebeurt onder de naam WE Box.

Foto: dougliz (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment