Kunstmatige intelligentie voert boventoon bij Emerce Next

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 20 jun 2019 in nieuws

Kunstmatige intelligentie mag natuurlijk niet ontbreken op Emerce Next, volgende week dinsdag in de Beurs van Berlage.

Emerce Next brengt de technologie van morgen naar vandaag. Pioniers en experts, innovators en early adopters praten over het succes van onder meer VR, AI, IoT, AR, blockchain en quantum in marketing en business.

Onder meer Sezer Karaoglu van 3DUniversum vertelt hoe kunstmatige intelligentie ons leven gaat beinvloeden. Computervisie stelt ons al in staat om makkelijk objecten real time te herkennen.

Geoffrey van Meer legt uit hoe deze technologie wordt ingezet bij RTL Nederland en dan met name bij dochter Videoland.

Loulou van Ravensteijn (RoboVision) vertelt waarom AI en deep learning maar mondjesmaat worden toegepast in de industrie. Wat zijn precies de hobbels die toepassingen tegenhouden?

De presentatie van designer en coder Vera van de Seyp biedt een praktisch overzicht van toepassingen van machine learning.

Ook leren we van Bert Jan Schrijver (OpenValue) over de zelfrijdende auto, die zonder kunstmatige intelligentie de weg niet op zou kunnen.

David Arnoux van Growth Tribe leidt een Power Sessie over het onderwerp A.I. for Marketing.

Foto Peter Boer



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment