CM.com hoofdsponsor Formule 1 Zandvoort

Geen reacties
Tags: , , , , ,
Posted 14 mei 2019 in nieuws

Technologiebedrijf CM.com is een van de vijf eventspartners, of: lokale hoofdsponsoren, van de Grand Prix in Zandvoort voor de komende jaren.

De onderneming uit Breda is de enige mobiele technologiepartij die zijn naam aan het Formule 1-festijn in de Nederlandse duinen verbindt. Dat is voor de periode van drie of vijf jaar. Financiële details worden niet bekendgemaakt.

De andere eventpartners zijn Jumbo, Talpa, pon en VolkerWessels. Heineken is naampartner. Het F1-festijn gaat officieel ‘Heineken Dutch Grand Prix’ heten.

CM.com gaat zijn platform inzetten voor ticketing, betalen en fan engagement. De kaartverkoop begint op 27 mei en verloopt via een systeem dat tot nu toe niet werd gebruikt bij Formule 1. Bij de initiële inschrijving geeft iemand aan dát hij naar het event wil komen. Op een later moment krijgt hij van de CM-computer suggesties voor de beste plek. Immers, iemand die alleen met z’n twee op pad gaat, heeft een andere behoefte dan een vriendengroep van dertig man.

Het mobiele technologiebedrijf uit Breda verbindt zijn naam aan het event om zijn geavanceerde technologie voor ticketing en payments aan de internationale markt te tonen. Op dat terrein valt nog veel veel winnen, zegt Jeroen Huis in ’t Veld tegen deze uitgave. “Je zult verbaasd staan over hoe offline dat vaak nog gebeurt.” Huis in ’t Veld verzorgde met zijn bedrijf Sportstadion jarenlang tickets voor en reizen naar buitenlands F1-races.

Zandvoort. We’re coming.

The #DutchGP is back 🇳🇱

See you in 2020 👊#F1 pic.twitter.com/uUfauZ79Em

— Formula 1 (@F1) 14 mei 2019



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment