Super Digital en Traffic4u worden Reprise Nederland

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 14 feb 2019 in nieuws

De digitale marketingbureaus Super Digital en Traffic4u gaan op in een nieuw, reeds bestaand internationaal label van moederbedrijf IPG: Reprise Nederland.

Vandaag maakt IPG Mediabrands de nieuwe merkstrategie bekend aan de markt. Super Digital brengt zo’n vijftien man in, Traffic4u met zijn vestigingen in Groningen en Amsterdam rond de 135.

De merkenfusie vloeit voort uit een beleid dat IPG vorig jaar inzette om in 42 landen zijn digitale marketingbureaus onder één merk onder te brengen: Reprise Digital.

Stijn Fien, momenteel managing director van Traffic4u, wordt managing director van Reprise Nederland. Zijn werk valt onder de verantwoordelijkheid van de Chief Digital Officer van IPG Mediabrands Richard Smoorenburg.

De activiteiten van Bgenius, een technologiebedrijf dat ontstond uit Traffic4u, gaan ongewijzigd door onder eigen naam.

Foto: Rob Oo (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment