Arnold Struik naar Artefact voor bouw consultingtak

Geen reacties
Tags: ,
Posted 08 feb 2019 in nieuws

Het Europees werkende marketingbureau Artefact stelt Arnold Struik aan om in de Benelux de consultingtak op te tuigen in deze te gaan leiden.

Formeel heet zijn functie Managing Partner Data & Consulting Benelux, wat direct de scope van deze nieuwe lokale afdeling van Artefact inhoudt. Het bedrijf is hier al wel actief op het gebied van marketing, technologie en data. Consulting hangt daarboven, speelt zich in de diretiekamers af wanneer er vraagstukken spelen over de koers van het bedrijf.

Struik werkte hiervoor bij onder meer BCG en SparkOptimus in de consultancy en, aan de klantzijde, bij Koninklijke Ahrend in de directie.

Lennert de Rijk, CEO Benelux & Nordics vult aan: “Op de Nederlandse markt hebben we bewezen bij onze klanten digitale versnelling en concreet resultaat te realiseren door slimme inzet van technologie, data en marketing. We combineren deze kennis en ervaring nu met digitale strategie & dataconsultancy.”

Artefact, dat zijn hoofdkantoor in Parijs heeft, koerst op een omzet van honderd miljoen euro per 2020. Het staat genoteerd aan de beurs in Parijs.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment