Strategische alliantie RTL Nederland en de Persgroep

Geen reacties
Tags: , , , ,
Posted 11 okt 2018 in nieuws

De Persgroep en RTL Nederland gaan een strategische samenwerking aan. Het gaat om het delen en ontwikkelen van content, het opzetten van creatieve branded content partnerships met merken en koppelingen op de digitale advertentiemarkt. Zo zullen de display advertenties van beide bedrijven door de Persgroep worden verkocht en de videoadvertenties door RTL.

Vorige week werd de samenwerking met het radiomerk van de Persgroep, Qmusic, al bekendgemaakt.

RTL, Qmusic, AD en de regiotitels van de Persgroep gaan samen bouwen aan verschillende domeinen. De samenwerking start met de uitbouw van Wonen en Zakelijk, waarna later meerdere domeinen volgen.

Als onderdeel van de alliantie tussen RTL en de Persgroep worden ook creatieve partnerships gesloten met adverteerders om brede crossmediale campagnes tot stand te brengen. Hierbij wordt de ontwikkeling en distributie van online video als zeer kansrijk gezien.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment