SpotX lanceert onestopshop voor ‘bumper ads’

Geen reacties
Tags: , , , , , , ,
Posted 09 okt 2018 in nieuws

Videoadvertentieplatform SpotX lanceert vandaag SPOT6: naar eigen zeggen de ‘eerste onestopshop in Europa’ die het mogelijk maakt om via één kanaal bumper ads (advertenties van zes seconden) tegelijkertijd in te kopen bij alle uitgevers en zenders.

Door de groei van mobiele apparaten is het aantal bumper ads enorm gegroeid. Zo ook bij Ster, dat als een van de eerste omroeporganisaties haar bumper ad-inventaris via SPOT6 beschikbaar stelde.

Voor SPOT6 was het bumper ad-aanbod nogal versnipperd. Adverteerders waren onnodig veel tijd kwijt met onderhandelen.

SpotX heeft naast het hoofdkantoor in Denver 24 kantoren in Amsterdam, Hamburg, Londen, Los Angeles, Milaan, New York, Parijs, San Francisco, Singapore, Stockholm, Sydney en Tokio.

Sinds oktober 2017 is RTL Group volledig eigenaar van SpotX, dat momenteel fuseert met zusterbedrijf Smartclip.

Op de foto SpotX directeur Marco Ruivenkamp



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment