Aruba kiest voor Dept als digital marketing partner

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 31 jul 2018 in nieuws

Aruba heeft Dept benoemd tot digital marketing partner om de algehele country marketing te optimaliseren. Door middel van SEO en creatieve campagnes werken Dept en Aruba samen aan het verbeteren van  de naamsbekendheid van om zo meer toeristen te trekken.

Toerisme is de belangrijkste inkomstenbron van Aruba en Nederland is een belangrijke markt. Aan Dept de taak om te zorgen dat de vluchten richting het eiland gevuld blijven. Dit gebeurt door middel van campagnes die niet alleen de witte stranden en de azuurblauwe zee als unique selling points neerzetten, maar ook de activiteiten, gastronomie en cultuur die het eiland te bieden heeft uit te lichten.

Verschillende teams van Dept werken samen voor deze campagnes. Zo worden er SEO-campagnes opgezet en uitgevoerd. Er wordt gewerkt met geautomatiseerde campagnes op basis van machine learning en smart bidding en er wordt gemeten of door middel van de gebruikte banners de doelgroep ook daadwerkelijk een vakantie naar het eiland boekt na het zien van reclame uitingen. Daarnaast creëert Dept creatieve campagnes om de citymarketing naar een hoger niveau te tillen. Bijvoorbeeld door het vertellen van verhalen over het échte Aruba. Op de website van Aruba is dit momenteel al zichtbaar.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment