Unilever en Foodlab brengen online fanmarketing naar winkelvloer

Geen reacties
Tags: , , , ,
Posted 12 jul 2018 in nieuws

Unilever zet voor de promotie van zijn campagne Lekker veel groente met Knorr! fanmarketing in, waarbij een online propositie zich door vertaalt naar offline met een winkelvloeractivatie.

Om de vernieuwde samenstelling van zijn recepten onder de aandacht te brengen bij de consument, werken Unilever en Foodlab (onderdeel van Adfactor) samen. Een groep food influencers trapt de campagne online af en gaat aan de slag met variaties op de gerechten van Knorr. Daarnaast roepen de influencers 150 fans op om eigen creaties te maken met de vernieuwde recepten van Knorr en dit te delen via sociale media.

Bij Boni, Boon, Coop, Deen, DRG, Hoogvliet, Jan Linders, Plus, Poiesz, EMTE, Nettorama, Spar, Dagwinkel en Troefmarkt ligt inmiddels een receptenboek met fancreaties die klanten gratis ontvangen bij de aankoop van twee Knorr producten.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment