Beslist.nl scherpt propositie aan

Geen reacties
Tags: , , , , , , , ,
Posted 31 mei 2018 in nieuws

Vergelijkingssite Beslist.nl gaat zich meer profileren als ‘full service digital marketing agency’. “Inhoudelijk doen we dat al jaren, maar vertellen het niet goed”, aldus operationeel directeur Leon Kramer.

Tot op heden lag de nadruk in de perceptie vooral op het online winkelcentrum Beslist.nl. Met SEA, SEO en retargeting zorgde het bedrijf uit Arnhem voor verkeer naar de site met de hoop dat een consument daar vandaan doorklikt naar een shop. En dan iets koopt.

“Maar wat we doén is digital marketing voor webshops. Dat moeten we beter duiden.” Daarom zijn vandaag alle klanten, webwinkels, benaderd over de nieuwe aangescherpte propositie: Beslist als ‘full service digital marketing agency’.

Binnen deze benadering staat full service vooral voor de breedte van het werkterrein. Beperkte het bedrijf zich tot op heden enkel tot SEA, SEO en retargeting, daar komt vandaag een nieuw kanaal bij: Google Shopping. “Meer verkeer en meer conversie. Daarna komen er nog een paar relevante kanalen bij, drie à vier. Kanalen die aanstuurbaar zijn en waar je geld mee kan verdienen.” Dat zijn bijvoorbeeld e-mail, Facebook en sites als Marktplaats.nl en Speurders.

“Full service houdt ook in, dat we meer in dialoog gaan met de klant.” Een van de gespreksonderwerpen is, dat Beslist.nl meer klanten wil die CPS afrekenen en niet meer CPC.

Eind september 2017 stelde Google zijn zoekmachine Shopping ook open voor productvergelijkers. Net zoals webwinkels konden vergelijkers vanaf dat moment ruimte inkopen in de zoekresultaten. Vergelijk.nl was destijds de eerste, Beslist.nl neemt het Googlekanaal nu ook op in zijn pallet.

Foto: HJZ2009 (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment