Data en kunstmatige intelligentie op Emerce B2B Digital

Geen reacties
Tags:
Posted 24 mei 2018 in nieuws

Siemens, Wavin Group, Innogy, KPN Wholesale en Intershop Communications zijn enkele van de bedrijven die zijn vertegenwoordigd op Emerce B2B Digital, het congres dat zoals gebruikelijk weer in Maarssen wordt gehouden.

Data als bron van nieuwe diensten maakt informatie bijzonder waardevol. Wie klantdata goed weet te verzamelen en analyseren, kan daarmee bestaande diensten aanscherpen. Plus dat het kan bijdragen aan nieuwe proposities. Zo ontstaat niet alleen een nieuw portfolio dat is gebaseerd op de behoeften van de klant, er ontstaat een nieuwe duurzame samenwerking met cross- en upsellmogelijkheden en nieuwe bronnen van inkomsten.

Kuldip Singh is bij innogy aangetrokken om ‘toekomstbestendige onderdelen’ op digitaal vlak te ontdekken. Tijdens B2B Digital laat hij zien hoe hij experimenteert met krachtige data.

Service is key. Zeker als het gaat om langlopende klantrelaties mag een goede service niet ontbreken. Maar service kost ook tijd en de tools zijn vaak verouderd. Wat nou als je kunstmatige intelligentie combineert met klantenservice? Alexander Wijninga van Watermelon neemt je mee langs een aantal innovaties die voor orde en vooruitgang zorgen.

Een groep van 25 experts op het gebied van digital commerce in B2B komt sinds twee jaar regelmatig bijeen om ervaringen, ideeën en kennis te delen. Allemaal hebben ze te maken met de enorme impact en specifieke uitdagingen van digitaal in de bijzondere wereld van de business to business.

Tijdens de afsluitende panelsessie delen Eric Croon (Zamro), Dennis van den Hoek (Akzo Nobel), en Winfried Blum (Wurth) onder leiding van Herbert Pesch (Evident) en Roelof Swiers (Intershop) hun best practices met de zaal. Vragen mag!

B2B Digital wordt 14 juni gehouden in Maarssen. Emerce-leden krijgen €100,- korting op het reguliere tarief. Tickets hier.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment