Tijdschrift voor Marketing en Communicatie stoppen


Uitgeverij Adfo Groep stopt met de bladen Tijdschrift voor Marketing en Communicatie. Die gaan op in Adformatie. Drie van de elf banen verdwijnen.

Villamedia van de journalistenbond NvJ meldt dat vakgebieden waar Tijdschrift voor Marketing en Communicatie over schrijven steeds meer naar elkaar toegroeien. Daarom kiest Adfo Groep ervoor om ze op te heffen en de focus van zijn titels te concentreren in het blad Adformatie.

Achter de schermen wordt gewerkt aan een nieuwe invulling van de papieren en digitale versie van Adformatie. Die moet per april live gaan.

Tijdschrift voor Marketing vierde in 2016 zijn vijftigste verjaardag. Het maandblad werd in 2012 door NIMA verkocht aan de huidige eigenaar. In 2014 werd het blad nog in een nieuw jasje gestoken.

Foto: Mathias Klang (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.