Center Parcs kiest daily dialogues voor social media advertising


Bureau daily dialogues uit Rotterdam is na een aanbestedingstraject door Center Parcs gekozen om diens social advertising te verzorgen in Nederland, België en Duitsland.

Center Parcs investeert hiermee in het professionaliseren van zijn socialmediakanalen als marketingkanaal. Social speelt volgens Martin de Jong van Center Parcs Nederland ook een steeds grotere rol in de salesfunnel.

Daily dialogues werkt vooral voor retail- en e-commercegerichte merken zoals Hunkemöller, Pearle, SPAR, de Bijenkorf en ABN AMRO werkt. Zijn nieuwe klant maakt deel uit van Groep Pierre & Vacanses-Center Parcs. De bedrijvengroep exploiteert een toeristisch park van meer dan 45.000 appartementen en huizen op meer dan 283 locaties in Europa.

Foto: Marc Berry Reid (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.