Digined verandert naam in A Bigger Circle

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 10 nov 2017 in nieuws

A Bigger Circle is de nieuwe naam van socialmediabureau Digined, dat zich ook specialiseert in mobiel, video en de eerste projecten met AR en VR doet.

Gisteren maakte director Stephan Reesink de nieuwe naam bekend van het bedrijf waar hij als directeur aan het roer staat met Peter Evers (COO) en Wietse Zwolsman (CCO).

A Bigger Circle, inmiddels bijna dertig man sterk, creëert en distribueert social content voor bedrijven als KPN, Telfort, Simyo, NPO, KraftHeinz, SIRE en Mercedes-Benz. Voor die laatste bouwen ze op dit moment de VR-omgeving van een Duitse flagshipstore. “Daarnaast verrichten we continu onderzoek naar het effect van onze inspanningen op de belangrijkste brand metrics”, aldus Reesink over zijn andere label Soda.

Het bedrijf heeft creatie, media en onderzoek onder een dak. De nieuwe naam moet weerspiegelen dat die diensten niet op zich maar altijd als onderdeel van een groter geheel worden ingezet. “De consument verandert en door de verruwing van content en toename aan kanalen zijn ook de advertentiemogelijkheden enorm veranderd. Wij willen dat vanuit onze expertise samen met de klant en zijn netwerk aanspreken. Samen innoveren.”

Foto: Timothy Krause (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment