Nespresso, Audi en Siemens naar Emerce eRetail Europe

Geen reacties
Tags: ,
Posted 05 Sep 2017 in nieuws

Nils Wollny (Audi), Bas Jansen (Google), Minttu Väisänen (Nespresso) en Molly Williams (Siemens) zijn enkele van de sprekers op Emerce eRetail Europe, op 4 oktober in Amsterdam. Dit invite only evenement van Emerce valt in Amsterdam eWeek.

eRetail Europe is een Engelstalig congres dat een volledige dag duurt.

Nils Wollny vertelt hoe Audi zijn omchannelstrategie organiseert. De autofabrikant schrikt zelfs niet terug voor VR.

‘How to drive and bring new BtoB with digital tools’, luidt de titel van de lezing van Minttu Väisänen van Nespresso Business Solutions in Finland en Zweden. Het bedrijf richt zich via een B2B website en CRM tools ook specifiek op zakelijke klanten.

De meeste sprekers komen niet uit Nederland, maar er zijn wel enkele uitzonderingen als Jeroen Visser van Athleteshop en Pepijn Breijder van Criteo. Ook Thuiswinkel CEO Wijnand Jongen komt langs met een lezing getiteld The End of Online Shopping.

Katarina Dziedziul van Staples Solutions zal het vooral gaan hebben over het personaliseren van de koopervaring.

Kaarten voor dit evenement zijn beperkt verkrijgbaar, en de organisatie selecteert de genodigden zelf.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment