fonQ, bloomon en Made.com naar eHome & Deco

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 23 aug 2017 in nieuws

Hoe sla je de brug tussen techniek en branding? Waar komt stopping power en merkbeleving terug in e-commerce? Jeremiah Albinus, CMO van fonQ, neemt je op eHome & Deco mee in de ervaringen rondom storytelling. Hoe het bedrijf daarmee het begrip ‘emotional commerce’ in haar marketing crossmediaal tot leven brengt.

Emerce en Sanoma organiseren op 2 november 2017 wederom het belangrijkste evenement over online strategie voor de Nederlandse woonbranche bij Sanoma in Hoofddorp.

eHome & Deco biedt ieder jaar know-how op het gebied van e-commerce voor retailers, pure players, merken en fabrikanten op het gebied van wonen, huis en interieur.

Naast fonQ komt ook Gideon Cramwinkel van bloomon naar eHome & Deco. Hij vertelt hoe dit bedrijf een plek heeft verworven in het home deco segment en de customer journey afstemt op een combinatie van op data gebaseerde inzichten, feedback van consumenten en creativiteit.

Groei door ketenintegratie is de titel van de presentatie van Damiel Poelhekke van Made.com. Hij is Head of Benelux bij de internationale webshop die originele design meubels van hoge kwaliteit en voor eerlijke prijzen rechtstreeks van de makers aanbiedt.

Emerce leden profiteren van 100 euro korting. Zij betalen 295 euro. Registreer nu alvast je toegangskaart voor eHome & Deco 2017.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment