Wunderman richt e-commercetak op

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 23 jun 2017 in nieuws

Digitaal bureau Wunderman gaat, ook in Nederland, e-commercediensten bieden en vult dat praktisch in door de expertise van zusterbedrijf Salmon in te zetten.

Sinds deze week biedt het label uit de WPP-groep onder de naam Wunderman Commerce zijn diensten op de e-commercemarkt aan. Het gaat daarbij vooral om integraties voor grote merken met systemen als Hybris, IBM Commerce, Intershop en Hybris. Feitelijk wordt het nieuwe label ingevuld door Salmon, waar sinds eind vorig jaar ook Eperium toe behoort.

Salmon licht in een persbericht toe: “Door samen te gaan kan Wunderman haar klanten nog meer technology strategies en delivery capaciteiten van wereldklasse bieden voor onder andere campagne-, webshop- en content doeleinden. Onderbouwd met data kan Wunderman hiermee de ultieme customer experience creëren voor elke klant. Daarnaast geeft deze stap Salmon toegang tot de wereldwijde klantendatabase van Wunderman en biedt het Salmon de mogelijkheid om gebruik te maken van de beste CRM-capaciteiten en offshore marketing automation centra.”

Het licht voor de hand dat het label Salmon uiteindelijk opgaat in Wunderman, maar daar is nog geen sprake van.

Foto: Giuseppe Milo (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment