Emerce B2B Online: Deli XL heet nu Bidfood

Geen reacties
Tags: ,
Posted 15 jun 2017 in nieuws

Deli XL, het groothandelsbedrijf dat vandaag in Maarssen openingskeynote verzorgt van Emerce B2B Online, heeft haar naam officieel gewijzigd in Bidfood.

De naamswijziging is afgelopen week groots gevierd in de zogenoemde Foodyards van het bedrijf. ‘Waar professionals elkaar vinden’ is de pay-off die bij het nieuwe merk hoort. Daarbij speelt de online marktplaats een grote rol. Het aanbod van internationale leveranciers en lokale producenten komt hier samen. De focus van de groothandel blijft onveranderd gericht op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant.

Nu de nieuwe naam een feit is, gaat Bidfood nog veel van zich laten horen. Op dit moment werkt de groothandel aan de lancering van een aantal nieuwe initiatieven. Directeur Dick Slootweg: ‘Onze verbindende rol is daarbij het uitgangspunt. Zo gaan we jongeren die een horecaopleiding volgen toegang geven tot de professionele foodwereld aan de hand van exclusieve content en lanceert Food Reporter binnenkort haar nieuwe website waarop chefs een podium krijgen.’

Bij Bidvest Deli XL was e-commerce reeds geïntegreerd in de bedrijfsvoering. Klanten worden op basis van data op grote schaal, maar toch persoonlijk en op relevante momenten benaderd.

Niek Sanders werd zeven jaar geleden door Bidvest Deli XL gevraagd zijn kennis op gebied van e-commerce in te zetten bij de transitie naar delixl.nl (online) als primaire sales- en servicekanaal. Inmiddels is delixl.nl één van de grootste B2B webwinkels van Nederland met een online orderaandeel van 90 procent. Hij opent vandaag B2B Online in Maarssen.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment