Ronald van Zetten (Frendz) naar Emerce eFashion

Geen reacties
Tags:
Posted 12 jun 2017 in nieuws

MS Mode, Gaastra en V&D zijn maar enkele van de merken die ten ondergingen in de fashion retail-oorlog van de afgelopen jaren. De mode-industrie staat op zijn kop, dat is zeker, maar Ronald van Zetten (oud topman HEMA) en zakenpartner Roland Kahn geloven nog in de kracht van V&D.

Onder de naam V&D concepthouse experimenteren ze met nieuwe modellen en innovaties. Frendz, een app die zich volledig richt op social commerce, is de eerste lancering vanuit de V&D paraplu van Ronald van Zetten en Roland Kahn. Met behulp van tips van vrienden op Pinterest en Instagram kunnen consumenten hun nieuwe outfit bij elkaar shoppen.

Tijdens Emerce E-Fashion zal Van Zetten vertellen over de kracht van de naam V&D, het nieuwe businessmodel van Frendz, verdere toekomstplannen en zijn belangrijkste inzichten van de afgelopen jaren.

Andere sprekers zijn Jasna Rokegem van Jasna Rok, een fashtech design studio met een visionaire blik op de rol van mode en technology voor high-end merken en innovatieve tech bedrijven, Celine Xu van Alibaba en Anne-Christine Schäffer-Polet van Tommy Hilfiger.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment