B2B Online: Digitaal is het nieuwe normaal

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 02 Jun 2017 in nieuws

Royal FloraHolland, Deli XL, ABN Amro, Blinker en T-Mobile zijn enkele van de bedrijven die half juni te gast zijn op Emerce B2B Online in Maarssen, een dag vol tactics en learnings voor een succesvolle digital B2B strategie.

Jaarlijks verkoopt Dunlop 7 miljoen paar laarzen in meer dan vijftig landen en in diverse doelgroepen. Allemaal via traditionele kanalen. Maar de wereld verandert en zij moeten mee. Zes maanden geleden is hun nieuwe digitale platform gelanceerd, inclusief online shop. Erik Hekman van Dunlop Protective Footwear vertelt er meer over.

Bij Bidvest Deli XL is e-commerce in korte tijd volledig geïntegreerd in de bedrijfsvoering. Digitaal is het nieuwe normaal. Deli XL heeft de belangrijkste activiteiten van een horecagroothandel online weten te brengen. Niek Sanders vertelt welke stappen hij heeft gezet en hoe dit platform uit kon groeien tot een van de grootste B2B webshops van Nederland.

Account Based Marketing (ABM) is binnen B2B bezig met een snelle opmars en een must-have voor een succesvolle marketing en sales strategie. Wil je weten hoe je ABM nu effectief inzet? Frank Husmann, medeoprichter van Online Succes, geeft je inzicht in het ABM-proces met tips uit de praktijk om direct aan de slag te gaan.

Lennart Overkamp vertelt hoe digitalisering voor een betere klantbeleving zorgt. Met een optimale klantenservice onderscheid je je van je concurrenten. Tijdens deze sessie laten we je aan de hand van een praktijkvoorbeeld van KLM Component Services zien hoe we samen met KLM-medewerkers de digitale werkprocessen efficiënter inrichten. De medewerkers krijgen hierdoor meer tijd voor hun kerntaken wat zorgt voor een betere klantervaring. Leer hoe je de beste ideeën verzamelt (ideation), prioriteert en snel een minimal loveable product lanceert.

Emerce B2B Online vindt donderdag 15 juni plaats in Inn Style in Maarssen. Kaarten hier



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment