DPD kiest Fightclub als digital agency

Geen reacties
Tags:
Posted 16 Mei 2017 in nieuws

Pakketdienst DPD Nederland besteedt zijn online en socialmediastrategie uit aan het nieuwe bureau Fightclub. Dat verzorgt alles van campagneuitrol tot leadgeneratie en sales support.

Fightclub, eerder dit jaar opgericht door Stefan Nuijten, Maarten Elshove en Michiel Mol. Het bedrijf werkt daarin samen met The Communication Company (TCC), dat reeds strategisch partner is en zodoende verantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling van alle above- en below the line-campagnes.

DPD is de op één na grootste pakketservice in Europe met een dagelijks volume van ruim vier miljoen pakketten. Het online kanaal wordt steeds belangrijker voor acquisitie in de b2b-sector.

Fightclub is gevestigd in het monumentale fabriekspand van The Communication Company in Breda, waarvan Mol en Elshove mede aandeelhouders zijn. Het heeft een dependance in Blaricum. Volgende maand denkt het zijn tiende medewerker aan te stellen.

“De all-in propositie slaat erg goed aan en we krijgen gelukkig veel nieuwe leads. Onze ambitie is dan ook om dit jaar door te groeien naar zo’n twintig fte en de tweede locatie, nu gevestigd in Blaricum, verder uit te breiden”, aldus Stefan Nuijten.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment