Zo zet kinderwagenmerk Joolz micro influencers succesvol in

Geen reacties
Tags:
Posted 15 mei 2017 in nieuws

Het kinderwagenmerk Joolz richt zich op zwangere vrouwen en moeders met jonge kinderen. Eva Piers legt uit hoe ze influencer marketing inzetten: “We zoeken niet op bereik maar op een exacte fit met onze doelgroep. De influencers vinden ons, niet andersom.”

“We kiezen samen met hen de mooiste kinderwagen uit in ons pand in Amsterdam, waar we ze helemaal onderdompelen in het merk. Na een tijdje krijgen ze die uitgereikt en geven we weer een demonstratie, zodat de influencer helemaal weet hoe het product werkt”, vertelt Piers. “We vragen ze niet bepaalde posts te plaatsen, het is een barter deal, ouderwetse product placement eigenlijk. We laten ze vrij, en dat maakt het authentiek.”

Nog tips voor marketeers? Piers antwoordt: “Een goede fit met het merk en de influencer is het allerbelangrijkste. Bouw een persoonlijke relatie op met je influencers. En zorg ervoor dat het heel duidelijk is hoe het product werkt en waar het voor staat, zodat ook echt het merk wordt uitgedragen.”



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment