Waarom Walter Wallet alleen voor Facebook kiest

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 11 Mei 2017 in nieuws

Walter Wallet is een pasjeshouder dat groeit in populariteit onder mannen. “Het is een mannengadget, vrouwen worden later enthousiast”, vertelt Karin Stoevenbeld. Het succes komt door Facebook: “We gebruiken alleen maar Facebook als communicatiekanaal, met een budget van 2000 a 3000 euro per dag.”

“We begonnen in april 2016 met een klein budget. Onze video kreeg heel veel bereik op Facebook. We dachten eerst: we gaan op een beurs staan en we zoeken een distributeur, een retailer om vervolgens naar de consument te gaan. Maar nu doen we het juist andersom, en de distributiemodellen komen op een andere manier naar ons toe”, schetst Stoevenbeld. Komt het wel uit qua budget? Stoevenbeld antwoordt: “Ja, we geven nu bijna een ton per maand uit aan Facebook. Het levert meer op dan het kost. We zijn daar erg goed in geworden.” Ze sluit af met praktische tips voor conversie op Facebook.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment