Heineken en UberEATS bij Digital Marketing Live!

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 04 mei 2017 in nieuws

Met Biertegoed heeft Heineken naar eigen zeggen een uniek concept gelanceerd: de app speelt een cruciale rol bij de strategie om mensen naar het café te krijgen. De app maakt het eenvoudiger om vaker met vrienden een biertje te drinken, een rondje te geven en nieuwe kroegen te ontdekken. Tim Visser laat tijdens Emerce Marketing Live zien hoe Heineken een brug slaat tussen horeca en retail.

Laura van Riggelen staat op het podium met Martin Kloos van Isobar. In hun presentatie laten ze zien waarom brand commerce-merken succesvol maakt en hoe Karwei deze visie toepast in strategie, campagnes en oplossingen.

Hoe kunnen merken zich onderscheiden in een tijdperk waarin eerste interactie met de doelgroep veelal verloopt via de smartphone? Het verbinden van on- en offline werelden is voor marketeers uitgegroeid tot belangrijke uitdaging.

Casper Oppenhuis de Jong was verantwoordelijk voor de lancering van Uber in Nederland. In de rol van International Launcher rolt hij nu UberEATS uit in EMEA. Tijdens DML17 neemt Casper je mee op zijn missie. Engels gesproken!

Digital Marketing Live! is gratis voor de eerste duizend Emerce leden. Wees er bij op 1 juni in de Beurs van Berlage in Amsterdam.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment