Enorm veel klachten over online bestellingen H&M

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 01 Mei 2017 in nieuws

Vanaf eind januari ervaren klanten van H&M veel diverse problemen bij hun bestelling. Zo kunnen mensen niet inloggen, worden bestellingen niet geleverd of zomaar geannuleerd, retouren worden niet goed verwerkt, er worden onverwachts aanmaningskosten in rekening gebracht, er staan verkeerde betalingskenmerken op acceptgiro’s. Dat bleek zaterdag bij VARA’s Kassa.

H&M stelt in een reactie aan Kassa dat ze momenteel IT-problemen heeft, waardoor de systemen niet goed werken. De winkelketen heeft alle problemen geïdentificeerd en werkt hard aan een oplossing. De volledige reactie van H&M lees je HIER.

Omdat contact met de klantenservice moeizaam verloopt, stromen de klachten binnen op de Facebook-pagina van H&M. Daar wordt wél gereageerd, met het verzoek om wéér een mail te sturen.

Opvallend is dat jurist Ank van Heeringen van Thuiswinkel Waarborg, waarvan H&M lid is, in Kassa zegt dat het logo van de waarborgorganisatie van tijdelijk is verwijderd, mogelijk om de klachtenstroom in te dammen.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment