Reclamereus Omnicom presteert matig op thuismarkt

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 19 Apr 2017 in nieuws

Reclamegroep Omnicom zag zijn omzet in het eerste kwartaal met 2,5 procent stijgen naar 3,6 miljard dollar. De nettowinst klom naar 241,8 miljoen, 10,7 procent meer dan een jaar geleden.

De organische groei van de groep, met onder meer DDB en BBDO Worldwide, bedroeg gemiddeld 4,4 procent, maar dat werd niet gehaald in Noord Amerika. Opvallend zijn de matige resultaten van Accuen, gespecialiseerd in geautomatiseerde advertentieverkoop.

Omnicom heeft de laatste maanden diverse activiteiten afgestoten, waaronder Novus.



Lees het volledige bericht op Emerce » It’s tough to put together a personal, genuine application that shows https://cheephomeworkhelp.com commitment to a particular school when you’re applying to 20 different places, says jeff pilchiek, the director of guidance at westlake high school in austin, texas


Add Your Comment