Albert Heijn test slimme koelkastmagneet Hiku

Geen reacties
Tags: ,
Posted 13 Apr 2017 in nieuws

Albert Heijn gaat naar eigen zeggen als eerste in Nederland een test doen met Hiku. Dat is een slimme koelkastmagneet die iedereen in het gezin kan gebruiken om producten op het boodschappenlijstje te zetten. Daarmee volgt de retailer Amazon Dash.

Door boodschappen in te spreken of producten te scannen met Hiku worden ze toegevoegd aan het boodschappenlijstje in de Appie app en op ah.nl. Klanten kunnen vervolgens met dit lijstje naar de winkel of de producten in één klik toevoegen aan hun bestelling.

Volgens Albert Heijn maakt een groot deel van de klanten gebruik van een boodschappenlijstje bij het boodschappen doen.

In onder andere Amerika en Frankrijk wordt de Hiku al door supermarkten aangeboden. Ahold-dochter Peapod experimenteerde in 2015 al met de Hiku, ontwikkeld door het gelijknamige bedrijf van Rob Katcher.

Tweehonderd klanten ontvangen kosteloos een Hiku om die gedurende twee maanden te testen.

 



Lees het volledige bericht op Emerce » Navy seal foundation scholarships these scholarships write essays for me at https://www.essay4today.com/ are completely based on merit and potential of the applicants


Add Your Comment