Deloitte Digital wordt DoubleClick-Partner voor programmatic

Geen reacties
Tags: , , , ,
Posted 06 Mrt 2017 in nieuws

Deloitte Digital is bezig zijn Europese afdelingen te certificeren als DoubleClick-Partner voor programmatic advertising.

Daarmee breidt het internationaal werkende internetbureau van Deloitte zijn activiteiten uit richting online marketing. De Duitse tak kreeg vorige week zijn stempel ‘Certified Marketing Partner’ van Google.

“We werken aan Google- en Doubleclick-certificering van de andere Europese studio’s, waaronder Nederland”, aldus de woordvoerster van Deloitte Digital.

Het bureau wordt doorgaans ingehuurd voor strategische vraagstukken door grote nationale en internationaal werkende bedrijven. Naast strategie wordt er ook technologie en creatie geleverd. Het kruispunt van die domeinen leunt steeds zwaarder op consumentendata. Op marketinggebied levert Google daarvoor zijn Doubleclick-product.

Foto: Edwin van Buuringen (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce » They have always worked hard when writing an admission essay to the extent https://www.writemypaper4me.org of excellence


Add Your Comment