KLM wijst passagiers de weg met emoji’s

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 01 mrt 2017 in nieuws

KLM heeft een nieuwe functionaliteit toegevoegd aan Facebook Messenger. Passagiers die bijvoorbeeld willen weten waar de dichtstbijzijnde pinautomaat is kunnen dat vragen door middel van een emoji.

Stuur een pizzapunt en KLM laat op de kaart zien waar je Italiaans kunt eten. Een kat-emoji levert dierenwinkels en -artsen in de buurt op.

KLM is sinds maart vorig jaar actief op Facebook Messenger. Reizigers kunnen ervoor kiezen daar alle relevante vluchtinformatie te ontvangen. Volgens KLM is de nieuwe emoji-service ‘een logische volgende stap’ omdat de luchtvaartmaatschappij mensen naar nieuwe bestemmingen vervoert die daar de weg niet weten.

Volgens een woordvoerder van KLM is het de bedoeling dat alle mogelijkheden die op KLM.com worden aangeboden, uiteindelijk ook op social media, inclusief Messenger, mogelijk zijn. Dat geldt dus ook voor de verkoop van vliegtickets en extra’s. “Er zijn meer logische volgende stappen te bedenken op dit gebied. We zijn continu bezig met die ontwikkelingen.”



Lees het volledige bericht op Emerce » Middlesex university dubai middlesex university dubai, a branch campus of middlesex university london, offers an mba program which is a unique mix of business flowing here knowledge, management and leadership development in a single programme


Add Your Comment