Takeaway lanceert nieuwe internationale campagne

Geen reacties
Tags: , , , ,
Posted 17 Feb 2017 in nieuws

Takeaway.com, in Nederland bekend onder de naam Thuisbezorgd.nl, begint op zijn vijf grootste markten een nieuwe merkbouwende campagne. Ook programmatic display wordt voor branding ingezet.

De campagne ging gisteren van start in Nederland, Duitsland, Polen, België en Oostenrijk. Hij combineert massamedia (TV, out of home) en programmatic display en video. Inhoudelijk worden alledaagse momenten gekoppeld aan de vijf verschillende Takeaway-labels.

Bureau Etcetera is verantwoordelijk voor het werk en licht, toe: “Men kijkt steeds minder lineair tv, maar het toenemende online video kijkgedrag biedt mogelijkheden om getarget een merk te bouwen. Door niet alleen breed maar ook zeer gericht doelgroepen te bereiken kunnen we op het juiste moment inspelen op het juiste inzicht, waardoor we altijd een relevante boodschap kunnen vertellen.”

Takeaway.com ging eind vorig jaar naar de beurs en haalde daarmee 328 miljoen euro op. Een groot deel daarvan wordt besteed aan merkbouwende marketing. Dat is een spel van lange adem waarbij herkenbaarheid en het stimuleren van herhaalaankopen centraal staat. Vooral Duitsland is vechtmarkt voor CEO Jitse Groen, waar hij het opneemt tegen Delivery Hero.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment