Emerce lanceert nieuw evenement Dare voor digitale creatieven

Geen reacties
Tags:
Posted 02 Nov 2016 in nieuws

Voor het eerst organiseert Emerce eind november een nieuw evenement voor en door digital creatives met een blik op morgen. Kernwoorden zijn cutting-edge design, nieuwe visies en ideeën, trends, interaction design, visual design en digitale creatieve processen.

Dare belooft een programma met nationale en internationale leading digital creatives. Innovatieve cases en verdiepende sessies. Over onder andere conversational interfaces, neuro usability en natuurlijk digital design.

Caroline Hummels, hoogleraar Design Theory of Intelligent Systems aan de faculteit Industrial Design (ID), vertelt over onderzoek naar industrial design en het belang van experience, interaction en samenwerking.

Roderick Reichenbach, neuropsycholoog en medepop van Braingineers, laat in een interactief lab zien wat hersendata ons vertelt over de effectiviteit van communicatie.

Als Creative Lead geeft Nick van der Linde leiding aan teams bij digital agency Mirabeau. Mirabeau ontwerpt en ontwikkelt digitale producten en diensten voor grote en kleine merken, waaronder KLM, Transavia, Takeaway.com and SNS Bank.

Ilya Pukhalski, JavaScript-lover en IoT enthousiast, vertelt je alles over conversational interfaces en de bouw van chat-bots.

Voor de adviesraad tekenden Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design), Daniel Sytsma (ACHTUNG!), Michael Kouwenhoven (Pop the Campaign), Henk Haaima (Mirabeau) en Johan Voets  (Numrush).

Dare wordt 30 november gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Kaarten hier.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment