fonQ start campagne rond stijl en beleving

Geen reacties
Tags: , , , , ,
Posted 30 Sep 2016 in nieuws

Wat is mooi? En wie bepaalt dat? Mooi bestaat niet, mooi bepaal jij zelf. Dat is de boodschap die centraal staat in de nieuwe landelijke campagne van warenhuis fonQ, die vanaf morgen op televisie te zien zal zijn.

Door meer te focussen op stijl en beleving verwacht fonQ haar rol in het retaillandschap te verstevigen.

Voor de campagne is samengewerkt met reclamebureau Lukkien uit Ede. De vorige campagne, waarmee fonQ in 2014 voor het eerst landelijk naar buiten trad, was mede opgezet door Bart Kuiper – bekend van campagnes voor merken als Hak, Duyvis, Mora en Postbank. Een opvallende campagne die in slechts een half jaar zorgde voor een flinke groei in de naamsbekendheid van fonQ: een stijging van 23 naar 65 procent.

De campagne wordt crossmediaal verspreid op TV en radio, maar ook online via programmatic marketing middels pre-rolls en display mogelijkheden. Hierin stuurt fonQ op het activeren van offline media door een parallelle mediadruk via online kanalen.

Credentials
Verantwoordelijk fonQ | Jeremiah Albinus
Strategie | Hans Kok (Lukkien), Jeremiah Albinus (fonQ)
Creatie | Hans Kok & Jos Leene (Lukkien), Nina Aaldering
Art direction, styling & productie fonQ | Christian Brands, Roos Oosterbroek, Marcella van Dal, Tessa Klop, Annelies Visser en Wouter de Rijk.
Regie | Nina Aaldering
D.O.P. | Justin Bodenkamp
Productie | Lukkien
Uitvoerend Producent | Bouke Lukkien
Producent | Pim van der Waal & Mattijs van Moorsel (Lukkien)
Gaffer | Maarten Rijnbeek
Production Design | Sara van Eerden
Offline Editor | Nicolaas Kroone
Online Editor | Raymond Viveen (Lukkien)
Grading | Bram Baas (Lukkien)
Muziek composite & productie | Taco Brugman (Lukkien)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment