Mode shoppen doen we vooral tijdens werk (infographic)

Geen reacties
Tags:
Posted 26 jul 2016 in nieuws

Waar vorig jaar het begin van de week overduidelijk hèt moment was om online fashion te shoppen, is dat in 2016 tot nu toe vrijwel gelijk gebleven, met de woensdag nipt bovenaan. Dat blijkt uit onderzoek van betaalbedrijf Klarna.

Eerder was een duidelijke kooppiek na de werklunch te zien. Nu blijkt bijna 20 procent van de aankopen tussen 20.00 en 22.00 uur plaats te vinden. Ondanks die afvlakking, betalen werkgevers nog steeds flink mee: meer dan de helft van alle online fashionshopping vindt plaats tijdens kantooruren. Vorig jaar was dit ‘slechts’ 40 procent.

De groep 26- tot 45 jarigen blijft een aantrekkelijke doelgroep. Ook opmerkelijk is dat mannen 20 procent meer uitgeven. In het algemeen blijft online shopping in fashion sterk groeien.

test



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment