MediaScience versterkt met creatie en data

Geen reacties
Tags: ,
Posted 25 Jul 2016 in nieuws

Robert Hagendoorn, bekend van Red Urban en Etcetera, wordt directeur Strategy & Concept bij MediaScience, het bureau dat tot nu toe vooral gespecialiseerd is in ‘programmatic advertising’. Het gaat om een nieuwe afdeling waarin creatie wordt gecombineerd met media en data.

Dat zijn nu vaak nog gescheiden silo’s bij mediabureaus, maar bij MediaScience zijn creatie en media volledig geïntegreerd. ‘Je ziet nu nog veel te veel schakels in dit proces waardoor veel effectiviteit verloren gaat’, zegt Hagendoorn, die al freelance voor het Amsterdamse bureau werkte, er zelf over.

De verbreding van MediaScience pas binnen nieuwe LIVE-filosofie van het bedrijf. Technologie heeft ervoor gezorgd dat we mensen uit de doelgroep herkennen op het moment dat ze online zijn. Hagendoorn: ‘Dat heeft het hele spel veranderd. We zijn nu in staat de boodschap op die momenten af te stemmen. Iemand die om 18.30 uur op A’dam CS Facebook checkt, raken we met een andere boodschap dan iemand die even tussendoor op z’n werk het nieuws bekijkt. Als je dat herkent en je de campagne ook op die manier goed hebt opgebouwd, kun je als merk ineens heel relevant aanwezig zijn in de belevingswereld van de klant.’



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment