Nederlandse vlogster krijgt eigen schoenencollectie

Geen reacties
Tags: , , , , , ,
Posted 12 jul 2016 in nieuws

Schoenfabrikant Tango Shoes sluit een samenwerking met vlogster Manon Tilstra om online promotie en verkopen genereren. Merken zouden steeds vaker voor langere periodes social influencers inzetten als merkambassadeur.

Tilstra heeft 147.000 volgers en maakt meerdere video’s per week over zaken als mode en lifestyle. Tango Shoes kwam na bemiddeling van MCN Social1nfluencers tot een concept waarbij de vlogster een eigen schoenencollectie op de markt gaat brengen: Manon X Tango.

Het is niet duidelijk voor hoeveel seizoenen de samenwerking geldt. Bovendien zal moeten blijken welke impact het social bereik heeft op de bezoekersverkeer, omzet en conversieratio van Mano versus die van Tango. Naast het eigen kanaal van de fabrikant liggen de schoenen ook bij Omoda in de schappen.

“We zien steeds vaker dat merken op een structurele en langdurige manier gaan samenwerken met onze Youtubecreators om zo merkambasseurs te creëren”, aldus Nick van Lierop, projectverantwoordelijke bij Social1nfluencers.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment