Rebranding voor Estate Internet

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 04 Jul 2016 in nieuws

Digitaal bureau Estate Internet voert een rebranding door na een herijking van zijn strategie.

De nieuwe merkidentiteit moet naar buiten en naar de eigen organisatie uitstralen waar ze voor staat. En niet zonder reden, want in het afgelopen jaar heeft Estate Internet het jasje ‘full service’ van zich afgeschud. Concreet: de marketingactiviteiten zijn gestaakt.

“De aandacht ligt volledig op sites en apps. We digitaliseren de kernprocessen van onze klanten zodat zij hun werk efficiënter kunnen doen”, licht Maartje Krijnen toe. “We focussen op expertises, niet op branches.”

Onlangs ging de nieuwe site live om de nieuwe merkuitstraling tot uitdrukking te brengen.

Het lijkt erop dat de leiding van Estate iedere tien jaar een moment van reflectie inbouwt. De vorige rebranding dateert namelijk van 2006. Toen werden ook een nieuw logo en merkwaarden bepaald. Het Tilburgse bureau bestaat dit jaar twintig jaar en er werkt zo’n dertig man, waarvan ongeveer tweederde ontwikkelaar is.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment