Eerste gecertificeerde Relay42-marketeer in Nederland

Geen reacties
Tags: , , , , , ,
Posted 18 Mrt 2016 in nieuws

Michiel van Gaalen van Oxyma is in Nederland de eerste marketeer die door Relay42 wordt gecertificeerd.

Met een certificatietraject bereikt de exploitant van het gelijknamige datamanagementplatform twee dingen. Ten eerste brengt het de exploitatie en kennisoverdracht in handen van derde partijen en, ten tweede, zorgt het ervoor dat dat met behoud van eigen kwaliteitseisen gebeurt.

Oxyma geeft met het behalen van deze certificering op zijn beurt duidelijk aan dat DMP’s een belangrijke rol spelen in hun dienstverlening met Relay42 als één van de partners.

Raymon de Kruijff, managing consultant Oxyma zegt in een persbericht: “Met het behalen van deze certificering door Michiel van Gaalen geven we aan hoe wij investeren in omnichannelcontactstrategieën voor onze klanten. Het creëren van een 360 graden klantprofiel en het activeren van dit profiel over alle contactkanalen is hierbij cruciaal.”

Relay42 wordt momenteel ingezet door adverteerders zoals KLM, Ziggo, Thomas Cook, BMW, Foot Locker en Nuon.

Rene Bulthuis van het platformbedrijf: “Het certificeringsprogramma zorgt voor meer transparantie omdat alle partijen onmiddellijk weten welke partners kunnen helpen bij het realiseren van hun doelstellingen.”

Datamanagement is de term die wordt gebruikt voor het geautomatiseerd verzamelen, verrijken, interpreteren en hergebruiken van informatie over internetgebruikers. Dat gebeurt met eigen data en data van derde partijen (anonieme reclameprofielen) via zowel eigen als externe mediakanalen.

Onlinemarketingspecialist Oxyma, met kantoren in Rotterdam en Amsterdam, is bezig zijn consultancy-activiteiten uit te bouwen en trok daartoe eind vorig jaar Raymond de Kruijff aan. Hij was eerder mede-oprichter van het bedrijf dat nu de Nederlandse tak van Emakina is.

Foto: Peter Castleton (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment