Driehonderd inzendingen Dutch Interactive Awards

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 18 Mrt 2016 in nieuws

Dit jaar ontvingen we twintig procent meer inzendingen voor de Dutch Interactive Awards, de prijs voor het beste werk van online bureaus. Er hebben 149 bureaus cases ingezonden verdeeld over 13 categorieën.

Afgelopen week sloot de inschrijftermijn voor de Dutch Interactive Awards en zagen we 296 inzendingen op de teller staan. In het zevenjarig bestaan van de DIA’s werd er niet eerder met zoveel enthousiasme massaal ingezonden.

De komende weken zal een groep specialisten iedere inzending beoordelen op zaken als op design, creativiteit, resultaat en kwaliteit. De uiteindelijke, definitieve nominaties worden dan bekendgemaakt op donderdag 31 maart.

We ontvingen dit keer bovengemiddeld veel inschrijvingen voor de categorieën Activation, Campaign, Content, Service en Tools. Dat kan zijdelings worden gezien als een zekere indicatie van het soort opdrachten dat in het algemeen wordt uitgeschreven én waar het toptalent van de bureaus op wordt ingezet.

Eind april vindt er een jurydag plaats waarop alle genomineerden hun werk aan een vakjury komen presenteren. De winnaars worden op donderdag 26 mei gehuldigd tijdens de DIA Award Show in de Beurs van Berlage te Amsterdam.

Foto: Maurice Mikkers (c)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment