Snakeware met nieuwe merkstrategie

Geen reacties
Tags: , ,
Posted 27 jan 2016 in nieuws

Internetbureau Snakeware komt met een nieuwe, eigenlijk vernieuwde, merkstrategie. Het in huis ontwikkelde concept legt de nadruk op het effect dat het werk van het bureau bewerkstelligt, “een ervaring”, in de woorden van mede-eigenaar Ate van der Meer.

“Onderzoek bracht naar voren dat we sterk zijn in vrijheid en een eigenzinnige aanpak. We leveren onze klanten bijzondere belevingen. Dat wisten we zelf ergens al, maar dat wordt hiermee nog eens benadrukt. Daarom hebben we onze merkstrategie hernieuwd om op dat besef in te spelen.”

De nieuwe strategie wordt geventileerd met een campagne in vaktitels, maar er wordt ook een ‘experience center’ opgericht. Dat zal per 1 februari beschikbaar zijn op de kantoren in Sneek en Amsterdam. “Je ziet daar zaken als ons werk met beacons, maar ook Microsofts Hololens. We behoren tot een van de eersten in Nederland die daarover beschikken.”

Het aangescherpte beeld naar buiten moet het bedrijf ook een duidelijker imago geven in het buitenland, waar steeds meer werk ligt. “En in het overbrengen van ons DNA naar nieuwe medewerkers.”

Eind maart presenteert Snakeware ook de resultaten van een onderzoek naar omnichannel retailing dat met Adformatie wordt uitgevoerd.



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment