Vier vragen over Mirabeau Kickstarter

Geen reacties
Tags: , , ,
Posted 11 dec 2015 in nieuws

Een oplossing om razendsnel met een nieuwe site live te gaan, dat is wat Mirabeau Kickstarter belooft te zijn. Die terminologie kan concreet van alles betekenen. Daarom vier vragen aan Hayo Rubingh.

Ik ben in de war, een kickstarter van Mirabeau?
“Met onze Kickstarter zorgen we ervoor dat klanten binnen korte tijd een nieuw digitaal platform kunnen lanceren. Enerzijds door de inzet van een reeds ontwikkelde flexibele front-end, functionaliteiten en technologie componenten. Halffabricaten waarmee we een nieuw platform opbouwen en aanpassen aan de wensen van de klant. De uitrol is geautomatiseerd, zodat een standaardinstallatie met een druk op de knop kan worden live gezet.”

“Anderzijds maken we gebruik van moderne methoden als continuous delivery waarbij we de cloud integreren met hybris, Sitecore of EPiServer-technologie. Hiermee zorgen we dat klanten na livegang snel nieuwe functionaliteiten uitrollen. Dit maken we mogelijk door activiteiten als het installeren van software, het testen van functionaliteiten en de onderliggende infrastructuur volledig te automatiseren.”

Is het een self-service SaaS-oplossing?
“Nee. We implementeren en integreren platformen uit de markt en bieden dit aan als totaaloplossing. Door de Kickstarter-aanpak profiteert de klant van de voordelen van SaaS, zoals snel up-to-speed en een lage investering. Aan de andere kant kunnen we door onze aanpak maatwerk wensen implementeren, daar waar bij SaaS nog wel eens beperkingen gelden.”

Op welke klantvraag is dit een antwoord?
“Vandaag de dag is snel innoveren en kunnen aanpassen aan de huidige digitale wereld een vereiste. Snelheid en relevantie zijn daarbij cruciaal. Klassieke re-platformingtrajecten van zes maanden of langer passen daarbij niet. We helpen klanten daarom snel live en ontwikkelen daarna het platform op continue basis verder. Hierbij vormen we agile teams waarin medewerkers van onze klanten participeren en we werken gezamenlijk via een scrum-aanpak.”

“Voor Mirabeau betekent dit vooral implementaties in de retail, travel en b2b-markt waarin we actief zijn. We merken dat er veel vraag naar is en zullen in gesprek met bedrijven de voordelen bespreken.”

Welke rol speelt Mirabeau na oplevering van de shop?
“Na livegang is het continu optimaliseren en verbeteren van een shop of self-service omgeving cruciaal om de conversie verder te optimaliseren en voorop te blijven lopen in een digitale wereld. Hier helpen we klanten bij. Dit doen we door te meten en op basis van inzichten uit verkregen data de juiste verbeteringen door te voeren. In kleine stapjes snel waarde toevoegen. Tevens dragen we 24/7 zorg voor een goede beschikbaarheid, performance en beveiliging van het platform via onze beheer, cloud en security diensten.”

Foto: Pixxelmatic (cc)



Lees het volledige bericht op Emerce »


Add Your Comment